Gå til innhold

Testet i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og byttet nicket til stolt mamma med spire :0)

Trodde ikke mine egene øyne!!!!

Da håper jeg alt går bra slik at gutten min blir storebror på nyåret i 2011!

Lykke til til alle her inne, vet hvor frustrerende det er å gå å vente, bli skuffet og lei.

Hold motet oppe!!!!

Klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! Satser på at jeg kommer etter i løpet av sommeren...

 

Lykke til!!

Skrevet

gratulerer såå mye=) håper jeg kommer innover etterhvert også<3

kos deg masse og nyt det;)

Skrevet

Gratulere så mye ;-D

 

Satser på å komme etter i løpet av sommeren ,-)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Lykke til med tiden framover :)

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten stolt mamma med spire :o) !! Ønsker deg all lykke til med graviditeten :)

Skrevet

Gratulerer:-D

Skrevet

Yeeeeyyyy! Alltid hyggelig å se slike "GRAVID"-innlegg her inne!!! :o)

 

Gratulere så masse med nurket i magen!! Lykke til videre i svangerskapet og kos deg/dere!!

 

Håper å møtes på 1. trimester innen kort tid! :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!!

Håper alle følger etter snart!!!

Klemmer! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...