Venter på vesle jenta! Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Og byttet nicket til stolt mamma med spire :0) Trodde ikke mine egene øyne!!!! Da håper jeg alt går bra slik at gutten min blir storebror på nyåret i 2011! Lykke til til alle her inne, vet hvor frustrerende det er å gå å vente, bli skuffet og lei. Hold motet oppe!!!! Klem fra meg!
strikkedilla Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer så masse!! Satser på at jeg kommer etter i løpet av sommeren... Lykke til!!
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 gratulerer såå mye=) håper jeg kommer innover etterhvert også<3 kos deg masse og nyt det;)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Gratulere så mye ;-D Satser på å komme etter i løpet av sommeren ,-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer så mye med graviditeten stolt mamma med spire ) !! Ønsker deg all lykke til med graviditeten
Lyst på nr3♥ Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Yeeeeyyyy! Alltid hyggelig å se slike "GRAVID"-innlegg her inne!!! ) Gratulere så masse med nurket i magen!! Lykke til videre i svangerskapet og kos deg/dere!! Håper å møtes på 1. trimester innen kort tid!
Venter på vesle jenta! Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2010 Tusen takk alle sammen!!! Håper alle følger etter snart!!! Klemmer! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå