Gå til innhold

Venninna min er livredd for vannkopper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har fått vannkopper og venninna mi er livredd for at hennes barn på 2 og 3 år skal få det... he he.

Han har bare noen flekker og igår tok vi han med ut på en liten spasertur. Vi var ikke på lekeplassen eller noe sånt, bare gikk en tur i marka. Vi møtte på dem på veien hun hun vinket og tok en lang bue rundt oss..

Hun er naboen min også og igår måtte jeg bort å hente noe hun hadde lånt. Jeg ringte på døra, og gjennom vinduet så jeg at hun gikk forbi døra i 1 etasje (med det hun hadde lånt i hånden) og opp i 2 etasje. Der åpnet hun et vindu på gløtt og kastet det ned til meg.

Må bare legge til. Hun er ikke gravid, hun har hatt vannkopper selv. Eldste barnet har hatt det og hadde svært milde symtomer. De skal ikke ut å reise og hun er hjemmeværende. Ingen er syke i familien.

Dette blir vel tullete synes jeg, hva synes dere? Er det ikke like greit å bli ferdig med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, det er like greit å få det og bli ferdig med det :-)

Skrevet

Du sier ingen ting om barnet som ikke har hatt det.

Har han noe ved seg som kanskje tilsier at han bør være eldere før han får vannkopper.(kanskje du ikke vet om det en gang)?

Skrevet

Men..det burde vel stregt tatt ikke være et problem for deg.

Skrevet

Hun virker kanskje litt dum? Eller kanskje hun bare mangler kunnskap..

Har en liknende historie selv, om en som ikke å turte å levere post til et hus der det var vannkopper. Vi har ledd godt av den historien. Personen som gjøre det kan også le av det nå i ettertid...hehe

Skrevet

huff, jeg har lært på den harde måten at vannkopper ikke er til å kimse av.. Holdt på å miste minsten vår da hun hadde det. Sjelden med komplikasjoner da heldigvis, men det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...