Gå til innhold

"Svir" over symfysen..!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo damer:-)

Nå er jeg litt forvirra her...

I hele går hadde jeg en liksom sviende følelse over symfysen.

Våknet i dag med det samme,men litt sterkere. Er faktisk litt vondt.

Er bare på rugedag 5 og har egentlig alltid ment at man ikke kan

kjenne noe så tidlig.

Mannen mener jeg hadde det sånn da jeg var gravid sist og, men det

husker ikke jeg.

Noen som har opplevd dette?

Hadde fryseforsøk i februar også men da hadde jeg det ikke.

Synes jo det er litt vel tidlig å kjenne noe da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...