dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hallo damer:-) Nå er jeg litt forvirra her... I hele går hadde jeg en liksom sviende følelse over symfysen. Våknet i dag med det samme,men litt sterkere. Er faktisk litt vondt. Er bare på rugedag 5 og har egentlig alltid ment at man ikke kan kjenne noe så tidlig. Mannen mener jeg hadde det sånn da jeg var gravid sist og, men det husker ikke jeg. Noen som har opplevd dette? Hadde fryseforsøk i februar også men da hadde jeg det ikke. Synes jo det er litt vel tidlig å kjenne noe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå