Gå til innhold

Vondt! Men ikke for vondt enda :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hadd masse tak i ryggen inatt og mye murringer.. kommer i tak..... veldig, veldig vondt. men smatidig trur jeg det ikke er for vondt.... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, spennende da... Håpe det skjer noe snart da:))

Skrevet

Å så spennende da!!

Lykke til:)

Skrevet

Høres jo ut som du er igang da, heldiggris!!!

Ikke vent til du føler det er rett før babyen kommer før du tar kontakt med Føden,bare, det gjorde jeg første gang, for trodde hele tiden at det måtte jo bli mye vondere enn "dette" og når jeg kom inn hadde jeg 8 cm åpning. Ikke at det gjorde noe, men bilturen ble jo litt ubehagelig med så tette rier (3-4min mellomrom).

Men det høres jo ut som om du har litt igjen da - bare husk at det ikke er dumt å ta kontakt med Føden, så de er informert om tingenes tilstand og kan gi deg tips og råd:)

Lykke til - heldig du som skal få møte lille gullet ditt snart!!!

Skrevet

Lykke til! Jeg har aldri kommet til "for vondt"-stadiet før under selve pressingen, jeg - kom inn med 7 cm åpning sist og var fint i stand til å snakke gjennom riene hele veien.

Skrevet

Det ga seg i løpet av morgenen, dessverre... :/ Hadde virkelig trua på at i natt ville det skje.

Skrevet

Da var det nok en god forberedelse - det er alltid godt for noe, det kroppen finner på, når en er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...