Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 I går var jeg og lillegutt på 2,5 år ute og lekte. Han ville hoppe på trampolina, så det fikk han..Men så begynte det å regne og jeg ville ha han inn. Men nei, det ville ikke han. Og med den store magen klarer jeg virkelig ikke å komme meg inn på trampolina. Så sto jeg der da og kjeftet, lokket og lurte. Mens lillegutt koste seg voldsomt. Får du tak i meg nå mamma? Hoppet nær, men ikke så nær at jeg fikk takk i han. Lo og strålte og hadde det topp. Jeg ble til sist så frustrert at jeg bare sto og freste. Et par naboer fikk seg en god latter. Og min kjære mann sto i vinduet og lo oppdaget jeg til sist. Da trampet jeg inn. Skjønner i dag at det må ha vært veldig gøy å se på, men i går var det ikke så lett å le:)
superspent75gravid Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 He he, ja de hormonene våre er sannelig ikke lett å styre;)) Spesielt ikke når småttingene bestemmer seg for å trasse;))
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 .. hadde blitt temmelig irritert på mannen om han ikke hadde hjupet til..... Men jeg skjønner jo det så komisk ut :-D
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Gjett om jeg kjenner meg igjen!!! Jeg tok turen opp på trampolinen til slutt da:) Fikk barnefri i pinsen da, og det trengte hormonene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå