Gå til innhold

Jeg er forlover - hva forventes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlover for en god venninne. Jeg vet at alt skal kretse rundt bruden, men kan ikke hjelpe å føle meg litt såret. Ikke vil hun ha meg med på sminke eller til frisør. "Det ordner du selv. Du skal jo ikke være med til fotografen" - fikk jeg høre.

Da jeg spurte om jeg skulle bære noe for henne (sminke,vann,klinex?) på bryllupsdagen, fikk jeg i svar at "din jobb er å være vitne i kirken og ha utdrikningslag". Ble litt paff jeg.

Tar dere andre med forlover ved brudekjolekjøp? Eller til prøvetime til frisøren? Har fått en ryddejobb etter bryllupsfesten da....heldige meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun venninnen din har misforstått!!!.

Min forlover var med meg og valgte ut brudekjolen, undertøyet og hun skal selvfølgelig få være med til frisøren også og fotografen, skal ha ett bilde hvor min og hans forlover er med, det er jo vanlig tror eg hmmm.

Hennes oppgave er jo å få til ett utdrikningslag, ordne på kjolen min i kirken, holde buketten. Eller skal hun få kose seg like mye som meg i bryllupet og ikke tenke på å måtte rydde noe etterpå!!!.

Det var teit at du må være med å rydde da?.

Men lykke til:o)

Skrevet

Forloveren min var med og kjøpte brudekjole. Hun skal være med meg hele bryllupsdagen, både til frisør for å ordne oss og til fotograf.

Hun har arrangert utdrikningslag, og jeg vet hun har tenkt å holde tale.

Ellers er hun min støttespiller, og en jeg konfererer mye med nå i planleggingsfasen.

Rydding etter bryllupsfesten er IKKE forlovers ansvar syns jeg.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hørtes veldig rart ut synes jeg...

Jeg skulle gjerne hatt med min forlover på brudekjolekjøp, men det fikk vi dessverre ikke til siden vi bor i forskjellige byer og det plutselig hastet med bestillingen....

Jeg spanderer på henne både frisør og sminke på bryllupsdagen. Vil at vi skal skinne litt sammen! Og veldig hyggelig å sitte slik hos frisøren sammen mens vi drikker champagne.

I tillegg tenker jeg å kjøpe en liten gave til henne. Setter nemlig veldig pris på at hun vil være min forlover, arrangere utdrikningslag etc.

Og rydding er i hvert fall ikke en forloverjobb!

Skrevet

Uff, høres ikke bra ut. Jeg skal være forlover, vet ikke helt hva jeg forventer, hyggelig hvis hun vil betale sminke / frisør og kanskje litt av antrekket mitt, kommer jo ann på hva hun forventer av kjole.

Men mest av alt ser jeg fram til og hygge meg med henne og hjelpe henne med forbredelser, da mener jeg ikke lempe stoler og bord, men mer ang. kjole, blomster, dekorasjon, hår osv. Skal selvsagt arrangere utrikkingslag for henne og skal være med på bildene hos fotografen.

Skrevet

Min forlover er med på mye av planleggingen. Betaler ikke kjole for henne, da hun kan gå med akkurat det hun vil. HUn skal være med til fotografen sammen med mannens forlover. Tenkte også å få hun som skal ordne mitt hår til å ordne hennes også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...