Gå til innhold

Hvor mange barn skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr. 2 hvert øyeblikk....kanskje vi er fornøyd med 2, men jeg drømmer om 3 barn egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 1, men drømmer om 3. men er ikke så sikker på om jeg begyner på nytt igjen alene.

Skrevet

Har 1, men vil kanskje ha 1 til. Drive å tenke litt på det.

Skrevet

Nr. 2 kommer om et par uker, og da er vi ferdige. Skulle gjerne hatt 3, men ikke pokker om jeg går gravid eller føder en gang til.

Skrevet

Har 1 gutt, skulle gjerne hatt 3 gutter jeg;) Ikke gitt opp ennå da;)

Skrevet

Har kun 1 biologisk, har alltid drømt om 3. Kan ikke få flere barn biologisk så hos oss er det ikke bare å ville ha barn. Får håpe vi blir godkjente slik at vi får muligheten til å gi barnet vårt søsken.

Skrevet

Har 1.. drømmer eeeeegentlig om flere, hvis noen kunne tenke seg å bære frem, føde og oppdra for meg så hadde det vært helmax..

Skrevet

Har ett barn. Ønsker minst to, maks tre. Får se etter nr 2 om vi vil ha en til eller om vi stopper der.

Skrevet

har snart 4 barn og tror jeg ender opp med 5:O) Men er blitt spådd av to klarsynte at nr fem blir tvillinger:S Så da vet jeg ikke om jeg tør satse på nr fem i fall om det ender med 6!!;O)

Skrevet

Drømte alltid om 4. Mannen ville ha 2, og innfant meg igrunn med det!

Men nå har jeg nr, 4 magen gitt ;)

(De to siste er unnfanget på det som liksom skal være sikker prevensjon)

Skrevet

8 er helt perfekt for oss.

Skrevet

Blir aldri vant med dette anonymsystemet.

Skrevet

Morro med mange barn!!!:o)

Skrevet

"hvis noen kunne tenke seg å bære frem, føde og oppdra for meg så hadde det vært helmax.."

Og hva skulle du da gjøre?

Skrevet

Jeg har lyst på 3

Mannen har lyst på 2.

1 har vi.

Nummer 2 lar vente på seg.

Blir forhåpentligvis 2, men kanskje bare 1

Skrevet

Hehe, skjønte det var du, oktaviastar ;-)

Selv har jeg en i magen, og vil jo gi han en søster eller bror. Tror to passer for oss, men skulle det komme flere har vi masse kjærlighet til overs, så de er hjertelig velkomne.

Skrevet

Er gravid med min tredje og garantert siste:).

Synes 3 barn er helt perfekt.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg vil ha 3 barn. Har 1 fra før, men det blir lenge til neste.

Skrevet

Venter nr 3, så synes det holder nå....

Skrevet

Har bare en i magen nå, men kunne godt tenke meg mange barn jeg, 4-5, eller kanskje 6.. Men altså, spør meg igjen om 1 år! Utifra svarene over her så er det ikke sikkert jeg sier det samme da :)

Skrevet

Har to, trur vi har bestemt oss for tre. Men veit ikkje akkurat når.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg har alltid villet ha to, men så fikk vi tvillinger (trillinger først, men siste sluttet å utvikle seg) og nå vil jeg ha tre.

Kun eeeeen neste gang. Helst.

Skrevet

Jeg vil ha 2, kjære vil ha 3 :) Har nr. 1 i magen nå, så vi får se an litt etterhvert her tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...