Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 min lille prinsesse ligger med hode ned, det har hu gjort i noen uker nå..så sparkene kjennes opp mot ribbebeina, litt avhengig av hvilken side hun sparker på men ligger som oftest på høyre...jeg er 29+6 i dag=)
bitthen Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Tassen min ligger ennå ikke med hodet ned.. Hmrrff, synes han kan snu seg snart. Er i uke 33+2, og jeg tror han ligger i tverrleie. Kjenner totelottene langt ute på høyre side.. Han flytter litt på seg i løpet av natten men legger seg alltid tilbake til tverrleie. Han romsterer noe veldig hele tiden og er en aktiv liten baby.
Løvinna30 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2010 Ok For min lillegutt har liggi i sete hele tiden, men var hos jm på fredag og hun trodde hun kjente hode til baby sånn at han lå med hode ned. Og jeg sa jeg kjente spark på høyre side, og hun sa det var vanlig å kjenne det der. Baby må jo på en måte ligge i fosterstilling.. Snakket med en annen om det og, og det er vanlig å kjenne spark på høyre side siden levern våres er på venstre side. jeg underer bare litt på det så måtte bare spørre :-) jeg er forresten i uke 30
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Da jeg hadde tverr/seteleie så kjente jeg masse liv i hele magen. Det var turn og balluba i magen konstant. Babyen ble snudd 37+3 og nå kjenner jeg mest spark oppunder ribbeina og helt nede i magen når babyen beveger armene. Stoooooooooooor forskjell!!!!
bitthen Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Ja, trodde ikke det var så vanskelig å kjenne. Men føttene hans er så langt ute og lavt nede på høyresiden. Håper egentlig jeg tar feil, blir spennende å høre med jm til uka. Klarer liksom ikke "plassere" han. eller se for meg at han ligger med hodet ned.. Skjønner du undrer... Undrer jeg og, hehe
A.S Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Er i uke 30 nå, snart uke 31. Hos meg kjenner jeg litt over alt. Fortsatt "god" plass, så h*n flytter mye på seg. Sist jeg var til kontroll lå h*n med hodet ned, men kjenner at det er stor forskjell på hvor sparkene kommer. Mer og mer kommer mot ribbena og nede på hoftene, så tror det er rene bokseren inni her.. hehe
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 er 34+3 og vesla her ligger med hodet ned,ryggen mot høyre side.. Kjenner ikke noe spark men du og pine hu presser den rompa si ut mot høyre side.. helt gåen på den siden der
minimimmi Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 jenta mi lå en stund opp ned, men nå skjønner jeg ingenting....! Hun må ha snudd seg i tverleie... Sparker inn i venstresida hele tiden, ordentlig ekkelt. Hun ligger å føles ut som ei lita reke som spreller.... Når jeg ligger å ska sove må jeg snu på meg fordi hun sparker slik i venstresida. Men hva er det med at de ofte sparker mot høyre? Var det det jeg leste? :-/
fresh Skrevet 23. mai 2010 #11 Skrevet 23. mai 2010 kjenner ingen spark lenger, det er så trangt inni magen, kjenner bare at h*n beveger litt på seg av og til. Har termin på tirsdag, så det er ikke rart det er trangt Hodeleie
Pinnus Skrevet 23. mai 2010 #12 Skrevet 23. mai 2010 Seteleie her. Kjenner bevegelse i øvre del av magen, mest på høyre side hvor hode ligger. Antar dette er armene. Kjenner spark ut mot venstre side, fra midten av magen og oppover. Veldig øm blære da denne jevnlig blir brukt som hoppeball... Forleden følte jeg veldig tydelig at hun snudde seg i tverrleie og følte at magen skulle revne. Bet det i meg og tenkte at nå snur hun seg endelig! Lykken ble kortvarig da hun etter et par timer satte seg opp på rumpa igjen... Mer behagelig for meg da men, søren heller...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Er 32 uker på vei og tassen har lagt med hodet ned i flere uker allerede. Han sparker mot ribbeina og bokser meg i lyskeområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå