Gå til innhold

Faen hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har klesvasken under kjeller trappa, å der begynner det å bli trangt å komme under for å ta klærene med en stooor høygravid mage.

Samtidig som vi har rivd og pussa opp huset så har jeg ærlig ikke bryd meg så mye om det tøyet som har ligget bak der men vaska det som jeg har fått tak i .(sliter med kraftig bekkenløsning også)

Så i dag tok mannen å tømte all tøyet i kurvene i dusjen slik at jeg skulle få sortert de å legge de oppi kurvene får vi flytter de opp til det nye vaskerommet :)

Så til min store forskrekelse etter å rydda en stund finner jeg inntørka katteavførinf blant noen sokker, jeg tok ikke på det heiv det med en gang men tenk om jeg har kommet borti det allikavel, vaska henda godt med zalo batriel og håndsåpe, tenk om dette kommer til å skadde babyen i magen, er 34 uker på vei.

Det rare er at det har ikke luktet når den dume katta gjorde det, det pleier det å gjøre , da hadde jeg jo selvf. fjerna det for lengst.

Trur dere dette er farlig, tatt på engangshansker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slikka vel ikke på henda dine etter å ha tatt på kattedriten?

Om svaret er nei,så er det ingen fare for at du har blitt smittet av noe. ;)

Det er et eget "hysteri" blandt gravide ang katter og smitte.

Skrevet

Vet ikke om det er farlig, men det jeg reagerer mest på her er at din mann ikke tar klesvasken når han har en høygravid kone. Neida, han tømmer klærne i dusjen så det skal bli lettere for deg? Er han en kjernekar, synes du? Fy faen så skuffet og lei meg jeg hadde blitt om mannen min hadde behandlet meg med så lite respekt og omsorg...

Skrevet

Så lenge du ikke har spist det, går det nok bra.. Du må få det i munnen, og katta må i tillegg ha toxo... Ganske små sjanser, men ta en tur til legen å ta en prøve for å være sikker om du føler for det.

Skrevet

Det er vel bare en stund det kan være farlig, ikke om avføringen er eldre?

Skrevet

Har ikke peil. Men du må jo nesten ete dritten for å få det da....

Skrevet

Liker å ta vasken selv, men det var mot hans vilje at jeg skulle sortere det altså, er kjempe flink mann å gjør det meste andre i huset, men det har vært litt hektisk på grunn av dette med å rive vegger,tek og bygge det opp igjen til babyen kommer.

Så det var jeg sm sa at jeg skulle gjøre dette, men han synes det var idioti av meg , ser det nå for klarer ikke å gå nesten.

Men han å guttungen er på overnatting med speideren i kveld, så da må jeg ta det resten selv, orker ikke at det skal ligge slik.

Skrevet

Den hadde liggi der en stund , det er rart men.

Den katta får holde seg ute om natta her etter, skal ikke ha slikt i huset når babyen kommer iallefal.

Men synes det er rart at det ikke har luktet, går jo ned den trappa hver dag ?

gleder meg til å få det store nye vaskerommet ferdig, da blir det myyyye bedre,å lett å komme til ikke minst.

Pleier liksom ikke ha så skitent skitenttøy at man må bruke engangs hansker da men,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...