MღM Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hva gjør dere andre? når burde ungene bruke lue om sommeren? for de trenger vel fremdeles å bruke lue, ihverfal på typiske gufne regnværsdager eller dager med mye vind? hva er vanlig?
♡ A & E ♡ Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Har en tynnere lue for kjølige kvelder eller veldig vindfulle dager og en solhatt med ørelapper i varmen. Hun er 11 mnd
MღM Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har også kjøpt solhatter, men uten ørelapper...tenkte at det ikke var nødvendig når det var fint vært og aktuelt å bruke de...ellers sliter jeg med å finne feks. hjelmluer i stor nok str. alt er jo til de minste...
♡ A & E ♡ Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Jeg var et ørebarn og eldste er det så tar ingen sjanser, hehe. Skjønner ikke helt hva du mener med hjelmluer, vi har en fra Røff og tøff (Ellte tror jeg den heter)
lille sprelle Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 har sydvest og hjelmlue som er vanntett i tillegg hatter/capser (billige) med tanke på sol i øynene og for å minske faren for å bli solbrent. Har tynt hår.
MღM Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2010 Det skjønner jeg godt - jeg har også vært veldig redd for øreverk, selv om det ikke ser ut til at dette er noe problem hos oss (til nå ihverfal )
Bebés'ilvousplâit Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Ungene mine bruker solhatt/caps på varme solskinnsdager. Er det kjølig i luften tar jeg på dem tynne bomullsluer som går nedover ørene, hun minste bruker gjerne en balaclava-type. Så har de sydvester og Reima tec-luer med skyggebrem til regnværsdager. Altså har de alltid hodeplagg på om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå