lillepersille80 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Herlig start på dagen. Jeg skulle i familieselskap for å feire svigerfar og svigerinne og hadde tilbudt meg å lage kake. Snakket med samboer mens jeg vispet sammen kaken og endte opp med å glemme å måle opp mengde smør og klarte å blande måla mtp mel...endte opp med ei "bollekake" som på ingen måte var spisbar (jeg har bakt denne kaken siden jeg var liten pike). Da jeg ikke hadde nok ingredienser til å lage ny vispet jeg i panikk sammen noen muffins, hoppet i dusjen, gjorde meg klar til å gå og...samboer; "eh vennen..du har glemt å skru på ovnen og vi må gå nå". Altså null kake og null muffins. Grrr...raserianfall a la donald duck. Er det mulig at hjernen har tatt så til grader ferie allerede nå, 2 uker før termin?!? Skal det virkelig bli verre enn dette? Jeg kommer til å glemme hva jeg heter og hvor jeg bor!:/
Pixie Power Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Ammetåka slo inn i første trimester for min del, og har bare blitt tettere..... ;-)
minimimmi Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Haha :-D Unnskyld at jeg ler, men jeg sliter så sinnsykt med hukommelsen og fokuset selv for tida....! Ekspert på å glemme å skru av ovnen, rote vekk mobiltelefonen og glemme avtaler. :-/ Håper ikke ammetåka er værre nei.....!
Turbojenta og lillesøster Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Hehe kjenner meg godt igjen i denne. Føler jeg surrer rundt meg selv i min egen lille svimle verden. Sier mye rart og ting uten sammenheng. Hjelper ikke akkurat at jeg leser til eksamen for tiden heller! Blir spennende å se hva jeg klarer å prestere å si på muntlig eksamen, tror det kan bli en artig en for sensor
Pixie Power Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Det er visst slik at hjernen faktisk krymper i 3. trimester, men den kommer seg igjen etter fødsel, hehe. Vet bare ikke hvilken unnskyldning jeg da kan bruke for alle mnd'ene med surring, glemmin og klønete oppførsel før det :-D
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 hvis denne ammetåka blir værre når begynner og amme da har jeg et problem.. hehe.. gud og jeg surrer om dagene :S snart husker jeg vel ikke veien hjem... er jo bare 34+3 på vei.. og dette har holdt på i noen uker
Løvinna30 Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 jeg fikk ofte kommentar fra en "er du senil eller" etter jeg ble gravid. så fikk jeg en link om at gravide har lett for å glemme ting i svangerkapet pga hormoner :-) Tror jeg
Sol Skippertaksdronning Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Er inne og sniker fra 2tri, kommer hit om ei uke eller to. Tidlig ammetåke er et kjent fenomen her i huset..fant skoene til dattra i kjøleskapet og melka i gangen, glemmer hva jeg skal i de forskjellige romma, etc...man får i allfall noe av le av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå