Gå til innhold

Hvor mye/ofte viser din samboer at han bryr seg om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han virker så uinteressert på alt her... Jeg kan prate om noe, og han bare avbryter midt i, og starter på noe annet..

Vi kan sitte en hel kveld på sofaen og han sier ikke et ord, annet om jeg spør om noe...

Han bryr seg ikke om hva jeg liker å gjøre, men skal helst bare gjøre det han liker...

Orker ikke å "bare" være her.. Ønsker meg en mann som ønsker å ta vare på meg... Gjøre små ubetydlige ting kun fordi han vet jeg vil bli gla av det..

Jeg føler jeg gjør alt for han, og jeg er veldig glad i han.. Men føler jeg får ingenting tilbake..jeg fikk ikke noen bursdagsgave fra han heller.. Ikke at det er så utolig viktig da men, jeg hadde nesten forventa det..

Sier jeg noe til han, sier han at jeg betyr alt for han og at han elsker meg så utrolig høgt. Og at han vil ikke miste meg.

Men skal det være slik da?? Bare jeg som er storkrevende her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig for andre. Men her i huset viser vi hele tiden hvor mye setter pris på hverandre. Det er alt fra klemmer, et lite blikk, et smil, et fint ord, stryker ofte på hverandre, småkysser osv.

Er ikke alltid vi prater så ofte om hvor høyt vi elsker hverandre, det skjer som oftest i spessielle øyeblikk som foreksempel da vi giftet oss, da barna ble født, da en av oss mistet noen nær i familien, når vi er romantiske, er ute på date osv. Men hver eneste kveld når vi legger oss enten det er samtidig eller hver for oss så sier vi at vi elsker hverandre og kysser litt.

Syns det er godt og trygt og slippe å være usikker på hva vi føler for hverandre. Det er de små tingene i hverdagen jeg setter pris på, nå så gikk han forbi mens jeg sitter her å skriver og da strøk han meg over ryggen og kysset meg lett i nakken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...