Gå til innhold

Er jeg den eneste her inne med termin i februar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt... :oP

Men lurer jo på om flere har termin i februar da??

Testet i går så ganske så fersk med nr 3...

Selv har jeg termin den 3...enn så lenge... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du vært inn på terminklubber og sjekka?

februar 2011

sjøl er eg i terminklubben fordesember 2010

Skrevet

Jepp, er den eneste som har skrevet der... :oP

Skrevet

dukker vel snart opp noen flere skal du se

e vel litt tidlig enda kanskje?

Skrevet

Eg veit ingenting før eg har vert på tidlig UL... Legen trudde 11 snart 12 veker, men eg tok ein CB digital med ukeindikator i går, den viste "gravid 1-2 veker"... Så det legen trudde var ei vanlig bittelita blødning/brun utflod i eit svangerskap har nok vore en TR trur eg..??? Men skal som sagt på tidlig UL, så blir VELDIG spennande å se :):)

Slenger meg på med thv79 med at det kanskje er litt tidlig ja.. :)

Skrevet

Ja er nok veldig tidlig ennå...SÅ får smøre meg med tålmodighet... :oD

Så spennende da, LilleSpire<3...

Når er det du skal på UL da??

Skrevet

Jada, i mellomtiden kan du jo glede deg over at du er gravid om ikkje anna :)

Veit faktisk ikkje enda, var hos legen forje veke.. Så eg skulle få brev denne uka om time.. Blir om 1-2 veker tenker eg, for han sa "bestill ny time om 2-3 veker, til den tid har du jo vert på UL og sånn også" :)

Skrevet

Oook... Ja så spennende...:oD

Ønsker deg lykke til da...

Skrevet

LilleSpire<3

Skal være glad du ikkje skal til Eid på UL da, for der slite dei med å få gynekolog.

Sjøl skulle eg egentlig på tidlig UL, 18/5, men den vart avlyst, pga mangel på gynekolog. Men fikk ny time til UL 25/5

Og da er eg akkurat 12 veker

Skrevet

Hei! Jeg har også termin 3 feb!

Fikk positiv test i dag tidlig!!!!

Skrevet

Jeg har forebløbig termin 1.februar! :) Testet positivt med billigstrimler i dag tidlig, svak strek, men likevel positiv! :)

Skrevet

Testet positivt idag, en dag over IKM. Og om alt går bra og jeg virkelig er gravid, har jeg også termin 1 feb... inntil jeg har vært på UL :)

Det er så uvirkelig og spennende... Blir mitt første barn, etter bare 2pp, så føler meg veldig heldig!!

Skrevet

Hei =)

Jg har termin i månedsskiftet januar/februar. Så jeg kan vel egentlig melde meg inn i terminklubben for begge månedene =P

Skrevet

Jeg har termin 1. februar foreløbig :) Skal til tidlig ul 10/11 Juni.

Skrevet

Såå artig at det har kommet flere da...

har dere vært inne på terminklubben da??

Skrevet

*BabyCakes*venter*nr 3* deg husker jeg fra sist! Stemmer vel at du fikk barn samtidig som meg i 2008?

Skrevet

Jaaaaaa...Er meg det...Fikk skuddårsprinsesse...:oP

"Næmen, Briiis jo" datt det ut av meg nå...hehehe

Hvordan går det med deg???

Skrevet

Haha, så herlig :D

Jo, vi har det bra! Jenta vår er blitt så stor at når var det på tide med 2.mann! :)) Har termin 1. januar!

Så gøy at vi kan "gå sammen" denne gangen også. Jeg har lett litt etter gamle kjente, nemlig :)

Skrevet

Hei dere!

Jeg har trolig også termin i februar. Testa positivt i dag etter bare 1 1/2 mnd med prøving for første gang, og trodde aaldri det skulle gå så fort!! Kjempeglad, og veldig overrasket, og trodde vel egentlig ikke helt at det stemte før jeg skjønte at jo, to streker = gravid, no matter what! Men pga uregelmessig mens aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei. Testa negativt 18. mai, så trolig er jeg ikke langt på vei, med mindre det var en falsk negativ. IKM var 16.mai og siste mens var 16.mars.. Hvis jeg hadde blitt gravid i april burde vel testen 18. mai vist pos?

Har ikke noen særlig symptomer, bortsett fra noen helt ekstreeeeme humørsvigninger de siste dagene, og svimmelhet de siste ukene. Ikke tenkt over det før jeg skjønte at det kanskje kan ha en sammenheng? Hva er naturlige symptomer så tidlig egentlig, noen erfaringer?

:-)

Skrevet

Jeg har termin i februar! 7. februar :) Testet i går!!

Skrevet

har foreløbig termin 10. februar fikk positiv test på torsdag :)

Skrevet

Da er vi toooo...Artig da...:oD

Kan få i år du altså...:o) Siden du har 1 januar...Skal selv få i slutten hvis dette kommer tidlig også :oP

Skrevet

termin 4 februar her=) 1pp=)

kjekt med flere;)

lykke til dere=))

Skrevet

5 februar. Håper alt går fint med oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...