Gå til innhold

Er det noen her med sosial angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste begynt å lure på om jeg kan ha en mild grad av det.

Merker ikke noe når jeg er sammen med nære venner og familie, men når jeg er på butikken er det ofte jeg håper jeg ikke treffer noen jeg kjenner bare litt. Da aner jeg ofte ikke hva jeg skal si, blir bare stille å hører på hva de sier og sier ja eller nei til alt nesten. Ofte tenker jeg lenge etter på hva jeg skulle ha sagt eller spurt om.

Merker at jeg også har litt problemer i selskaper og aktiviteter med mennesker jeg ikke kjenner så godt. Det går greit hvis jeg har fått i meg litt alkohol, men ellers så tenker jeg på hva jeg skal si før jeg sier det, så tenker jeg ofte etter på at det var dumt sagt osv.

Noen ganger når jeg er midt i en settning så stopper det bare opp for meg, jeg får liksom en klump i halsen. Det er veldig pinlig!

Jeg er 25, har et barn på 1,5 år. Det er nå de siste årene jeg har merket dette.

Kan det hende jeg har en mild grad av angst eller hva annet kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd for hva andre tenker om deg så er ikke dib stedet for deg, det er helt sikkert.

Evt kan du kanskje drikke litt hver dag? Et glass vin om dagen skal jo være sunt. Kan du ikke gjøre det før du går i butikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...