Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Har så lyst til å begynne å røyke igjen! Har klart meg uten et eneste trekk siden nyttårsaften. Motivasjon: å bli gravid. Men ingenting skjer. Jo, forresten; vekta går oppover.....!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 du har vel ikke seriøst lyst å begynne å røyke igjen når du har klart å slutte? Hvor flink du er som har klart å slutte:) Tenk på det negative ved å røyke; -dyrt er det -større fare for lungekreft -dårligere blodomløp -dårligere luktesans -røykere lukter ille(røyklukt og gammel røyklukt) Nå røyker jeg ikke selv, så har ikke akkurat satt meg inn i alt negative med å røyke, er sikkert mye mer. Nei, stå på du, du klarer å la vær.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 NEIIIII!! Det må du ikke gjøre!! Herre, det er jo ingen positive sider med å begynne igjen, ikke nå som du har vært så flink så lenge!! Selv har jeg sluttet etter 16 års avh. het. Jeg er såå fornøyd, ikke lukter jeg, bedre kondis, bedre økonomi, bedre helse!! Å slutte å røyke er en vinn vinn greie!! Ikke begynn igjen nå som du er så flink, vær så snill!!
Tommage♀♂ Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Se for deg lungene dine. Nå har flimmerhårene begynt å vokse ut igjen, og lungene er friskere enn på lenge! Ett trekk av sigaretten, og du må begynne helt på ny... Og hva om du blir gravid nå da? Kjipt å måtte slutte en gang til!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Er det ikke vanskeligere å bli gravid også når man røyker?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Takk for mye støtte, for å vekke hodet mitt og for å sette ting i perspektiv! Er så sant så sant det som blir sagt! Vil være fryktelig dumt å begynne å røyke igjen, stoltheten min hindrer meg nok, men innimellom får jeg skikkelig lyst. Men det er jo absolutt ingen fordeler nei. Og veldig kjipt om jeg skulle bli gravid nå ja...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Se fort deg at det absolutt kjipeste skjer. Du begynner å røyke-blir gravid-klarer ikke å slutte igjen- spontanaborterer pga røyking Løp heller en tur til, og drit i den røyken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå