Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Vi har kosa oss med ungene i hele dag,sånå skal vi avslutte kvelden med taco og smågodt:) Håper det er en artig film på tv også
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Jeg skal bare sitte her og trolle....HÅ HÅ HÅ HÅ!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Skal ut å ta meg ett par rusbrus sammen med søstra mi og en venninne:) Har ikke vært sosial på leeeenge... Lillegull på 3 mnd skal være sammen med mormora si.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Jeg skal også sitte her og trollebølle litt... Se på tv og drikke litt kaffe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå