Linchen Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Ser at flere bruker melk til å døyve ubehaget. Men - jordmor fortalte meg at det er en kortvarig lykke, for melken bare "oster" seg eller hva hu kalte det, før da halsbrannen setter inn for fullt pga melka. Jeg drakk en god del Oboymelk en stund, fordi jeg syntes det lindret så godt, men jeg har hatt god effekt av å kutte ut melkedrikking. Bare et lite tips, altså... Jeg er sååååå lei av halsbrannen, grrrr.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Melk funket aldri på meg de få gangene jeg prøvde.. så nå er det Nyco fruktsalt hver kveld før jeg legger meg.. Null halsbrann om natta for tiden
LilleBanan blir storebror Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Hmm,,, dette må være individuellt, som allt annet. Jeg ar vært MYE plaget med sterk halsbrann begge svangerskapene og hatt god effekt av melk. Så jeg tror ikke hun jordmoren din kan snakke for alle
bondeknøl Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Jeg får sinnsykt halsbrann av H-melk og fløte.. Så jordbær med fløte er ikke akkurat tingen nå, men bare må ha det, bare må ha det
amsgirl Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 melk og lovehearts hjalp meg gjennom halsbrannen med første mann =)
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Lovehearts og mandler hjelper sinsykt bra:)
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Link er det eneste som hjelper meg! Legen sier jeg trygt kan ta de. Tok de sist jeg var gravid og.
fresh Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 melk hjelper på meg, men varer ikke mange timer akuratt...Men det funker. Liker dårlig tabelettene fra apoteket, de er så vemmelige å svulmer i munnen føler jeg. Mange sier lovehearts hjelper, men hos meg setter det mer fart på halsbrannen, så det er veldig individuelt. Man er forskjellige, så man får bare prøve å feile til man finner det som er riktig for oss selv
Ruttetutt ヅ Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 Jeg drikker også Nyco hver kveld før leggetid, og det fungerer helt supert! :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 prøvde alt som var så si selv.. gaviscon tablettene de funket men bare 2-3timer så våknet jeg igjen av halsbrann.. så var det ei her inne som tipset meg med Nyco fruktsalt.. ikke hatt halsbrann siden..kan endelig sove godt om natta og ikke våkne av det
Ibenkreps Skrevet 23. mai 2010 #11 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har også hatt veldig god effekt av å kutte ut melkedrikking. Trodde jeg døyvet ubehaget ved å drikke melk, men det var bare en kortvarig "lykke". Mandler og gaviscon spydde jeg av.. Link har hatt en grei virkning, men har prøvd å begrense bruken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå