Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere bruker melk til å døyve ubehaget. Men - jordmor fortalte meg at det er en kortvarig lykke, for melken bare "oster" seg eller hva hu kalte det, før da halsbrannen setter inn for fullt pga melka.

Jeg drakk en god del Oboymelk en stund, fordi jeg syntes det lindret så godt, men jeg har hatt god effekt av å kutte ut melkedrikking.

Bare et lite tips, altså... Jeg er sååååå lei av halsbrannen, grrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk funket aldri på meg de få gangene jeg prøvde..

så nå er det Nyco fruktsalt hver kveld før jeg legger meg..

Null halsbrann om natta for tiden :)

Skrevet

Hmm,,, dette må være individuellt, som allt annet. Jeg ar vært MYE plaget med sterk halsbrann begge svangerskapene og hatt god effekt av melk. Så jeg tror ikke hun jordmoren din kan snakke for alle :)

Skrevet

Jeg får sinnsykt halsbrann av H-melk og fløte.. Så jordbær med fløte er ikke akkurat tingen nå, men bare må ha det, bare må ha det :D

Skrevet

melk og lovehearts hjalp meg gjennom halsbrannen med første mann =)

Skrevet

Lovehearts og mandler hjelper sinsykt bra:)

Skrevet

Link er det eneste som hjelper meg! Legen sier jeg trygt kan ta de. Tok de sist jeg var gravid og.

Skrevet

melk hjelper på meg, men varer ikke mange timer akuratt...Men det funker. Liker dårlig tabelettene fra apoteket, de er så vemmelige å svulmer i munnen føler jeg.

Mange sier lovehearts hjelper, men hos meg setter det mer fart på halsbrannen, så det er veldig individuelt.

Man er forskjellige, så man får bare prøve å feile til man finner det som er riktig for oss selv :)

Skrevet

Jeg drikker også Nyco hver kveld før leggetid, og det fungerer helt supert! :-)

Skrevet

prøvde alt som var så si selv.. gaviscon tablettene de funket men bare 2-3timer så våknet jeg igjen av halsbrann..

så var det ei her inne som tipset meg med Nyco fruktsalt..

ikke hatt halsbrann siden..kan endelig sove godt om natta og ikke våkne av det :)

Skrevet

Jeg har også hatt veldig god effekt av å kutte ut melkedrikking. Trodde jeg døyvet ubehaget ved å drikke melk, men det var bare en kortvarig "lykke". Mandler og gaviscon spydde jeg av.. Link har hatt en grei virkning, men har prøvd å begrense bruken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...