Gå til innhold

Dagens utblåsning fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som jeg har kjent i noen år nå. Dessverre er hun av typen som bryter avtaler i siste liten. Dette skjer bestandig, i nesten 9 av 10 tilfeller :( Vet at jeg ikke burde spørre henne om å finne på noe engang lengre, men.. :( Nå er det sånn at gubbene våres er gode venner og finner på ting sammen. Så idag var avtalen at gutta skulle på fisketur, og jeg og henne skulle finne på noe... Like før gutta skulle reise, kommer den vanlige meldinga fra henne :"Orker ikke likevel jeg.."

FY FAEN! Så nå sitter jeg her da igjen, alene og føler meg skikkelig forlatt :( Er så lei! VEt at jeg bare sårer meg selv ved å være venninnen hennes, men dessverre har jeg ikke så mange andre for å si det sånn :( Åh, jeg hater å sitte hjemme alene. Blir helt dårlig av å tenke på det. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å prøve engang lengre. Greit at ting an skje osv, men det skjer jo til stadighet at hun ikke orker :( Blir bare så lei meg. Føler meg skikkelig ensom her nå :`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittkjerring!

Dump henne.. ikke plag deg selv med dårlige venner.

Går du gravid nå? Kanskje hun er sjalu?

Skrevet

HI her.. hun er nok ikke det, akkurat fått en liten en selv. jeg har 6 uker igjen. Hadde det kun vært nå, så kunne jeg jo så klart forstått det!! Men hun har jo alltid vært sånn, da blir det litt vanskelig å akseptere. Og om hun ikke hadde lyst igår, så kunne hun jp bare sagt det, istedet for å vente til rett før idag :( Men du har rett.. jeg burde dumpe henne. Det er utrolig sårende å bli frastøtt sånn gang på gang.

Skrevet

Forstår at du blir lei deg!

Be hjem en annen venninne,lag noe godt,lei en film eller noe og bare kos deg!!!

Håper du får en fin kveld:)

Klem OCO

(ikke be henne med på noe mer,se om hun spørr deg neste gang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...