lucky meee:) Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Har di siste ukene hatt fryktelig mye kynnere, på grensa til vonde flere ganger. Helst om kveldene dette kommer. Da legen min har vært bortreist fikk jeg time hos jordmor som kunne anbefale meg magnesium tabletter. Jeg begynte på disse rett før helga. Bør det være noen forbedring allerede nå? noen som har erfaring med disse tab?
Linchen Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Bruker dem - en morgen og en kveld. Men det er mot leggkramper. Hjalp umiddelbart mot det i alle fall.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 bruker de også for kramper..hjelper for blodsirkulasjonen
rødt&blått Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Bør vel være en foredring til nå.. men det spørs kanskje hvor mye/lite du tar? Kanskje du har hatt en stort underskudd? For meg holder det med 1 tablett daglig, men har i perioder tatt 2 pr. døgn.. De tar nok ikke bort kynnerne helt, ikke på meg ihvertfall. Men jeg har ikke de værste kynnerne mer og det er greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå