Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Lurer på en ting: når barnet mitt var 2 dager fikk storesøster på 8 år holde henne, plutselig fikk barnet sleng på hodet (storesøster glemte seg av et sekund å holde bak...)kan dette ha skade barnet? Dere skjønner det at vi sliter nå med KISS KIDD(nakkelåsning) på barnet og lurer på om det kan ha kommet av det?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Skjønner tankegangen, men må si at det tviler jeg sterkt på. Jeg har selv kiss-barn, og leste endel om det mens jeg drev og sjekket behandlingsformer. Som regel er det mer et drag i hodet/nakken som kan medføre kiss, feks at barnet dras ut med tang etc. Tror du kan slå deg til ro med at det ikke er selvpåført (av søster), men nevn det gjerne der du går for behandling. De blir bra!) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Okei. Jeg kom bare til å tenke på det...:S ble så utrolig redd da det skjedde:( så det kan ikke skjedd noe da?:S kan jo si at hun ble stående i åpninga gjennom en rie(jordmor ville ta henne på neste rie), kan jo kanskje være det også?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Jeg tror ikke noe skjedde nei. Vet du om jordmor trykket hodet litt tilbake da hun ville du skulle stå over en rie? Mulig det er årsaken hvis det ikke skjedde noe annet spes under fødselen. Jordmor trykket på magen min under fødselen, trolig det som er årsaken hos oss:/ Men tror du kan slå fra deg at babyen har fått det av den slengen. Håper det går bra med dere da. Hilsen samme anonym som svarte deg først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå