Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Fra det andre innlegget: Og til de som nå må forsvare seg med dysleksi, det er ikke dere dette gjelder. For som jeg skriver over, man kan se forskjell på hva som skyldes dysleksi og hva som skyldes slurv og dårlig kunnskap. Kan noen fortelle meg hva som er dyslektiske feil og hva som er slurv? Hvilke feil gjør en dyslektiker?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 kjæresten min har kraftig dyseksi. Han skriver alt slik han uttaler det. Istedet for kjøtt skriver han sjøtt osv.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 I tillegg til det anonym 17:30 sier så kan man også rote veldig men om bokstaver går opp eller ned. For eksempel g blir f og h.
Voilà Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Jeg kjenner, utrolig nok om man skal se på DiB-statistikken, bare èn med dysleksi. Han skriver ord slik han sier dem. I tillegg sliter han veldig med å lese ord med dobbel konsonant, fordi han da bare klarer å fokusere på de doble konsonantene...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har dysleksi å sliter mest med og/å skj/kj lyder stummebokstaver eller bokstaver som er noe annet enn det høres ut Hvor jeg skal sette komma i en setting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå