Gå til innhold

Treff for gravide i Bergen og omegn?


april79

Anbefalte innlegg

Ser det er flere av oss som er klar for å treffes i juni en gang. Jeg har mann som jobber mye i perioder, derfor tar jeg initiativ til dato (sånn at jeg kan få være med.)

 

Jeg fri alle onsdager, så da kan jeg hele dagen, men ellers er jeg klar for treff følgende ettermiddager/kvelder: tirsdag 8.juni, fredag 11.juni, mandag 14.juni, tirsdag 15.juni, onsdag 16.juni, mandag 21.juni og tirsdag 22.juni.

 

Er det noen andre som vil være med å treffes en av disse dagene? Feks på Zupperia inne i by'n?

 

Håper noen vil henge seg på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du har tatt initiativet til å sette en dato! :-)

 

Jeg henger meg gjerne på. Hva med onsdag 9. juni på ettermiddagen/kvelden? Er kl. 18.00 ok?

Zupperia høres ut som en fin møteplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du henger deg på:-) Håper flere vil...

Onsdag 9.juni kan jeg ikke om ettermiddagen, men tirsdag 8. eller fredag 11. hvis vi skal møtes den uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Hva med onsdag 16. kl. 18.00 på Zupperia? Hvis det passer for deg kan vi jo lage en link under BIM-treff, slik at det blir litt mer synlig - og forhåpentligvis flere henger seg på?! ;-)

Jeg gleder meg i alle fall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre må jeg melde avbud. Jeg spontanaborterte i helgen, så nå har jeg ingen baby i magen lenger. Var 17 uker på vei, men babyen hadde vært død i noen uker. Veldig sjokk og dramatisk.

Dere andre november-mammaer må ha lykke til og nyte tiden. Jeg har det etter forholdene bra, men jobber litt med tankene. Tar tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å høre! Skjønner at dette må være tøft... og at det sikkert trengs en god del jobbing med tanker og følelser... Har en venninne som opplevde det samme, så har gått litt gjennom det fra sidelinja.. Ønsker deg alt godt, og lykke til med bearbeidelse og det som måtte komme i fremtiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...