Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 I det siste har det blitt mye av alkohol når jeg har barnefri, for jeg er en student på 26 år, og de på min alder er ofte uten barn og inviterer meg på fester.. Jeg har merket jeg har fått mye blackout når jeg har blitt full på fester og det skremmer meg, jeg drikker ikke noe særlig mye heller og det er litt skremmende.. Så har jeg fått en kjæreste som jeg er helt gal etter og han er gal etter meg, vi har det så fint sammen men bor ikke i samme, by, men han har sagt han er villig til å flytte til meg i høst. Jeg savner ham veldig mye pga avstanden, og vi møtes ca 1 gang i mnd. Nå igår ble jeg med en gammel flamme hjem, og jeg hadde sex med ham. Jeg husker nesten ingenting av det, og brast i gråt da jeg våknet.. Føler meg så kvalm, og så de skjønne meldingen av typen som hadde sendt til meg .. jeg har kastet opp og følt meg elendig i hele idag pga dette. Sitter her med tårer nå og føler meg helt jævligt og føler jeg er midt i en mareritt jeg ikke kan våkne fra.. Jeg har vært utro med typen min som jeg elsker.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. fortjener jeg ham? Fy f....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Blackout, blåmandag og fyllenerver... Så har du hatt sex med en x i går.. Ikke bra det der, har vært der selv.. Men ta dagen og morgendagen til hjelp, så går det over. Legg det bak i harddisken og glem det. Ikke fortell til han hva du har gjort i allefall.. Skjerp deg og ikke la slike ting skje flere ganger...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 man gjør ikke sånn mot en man elsker, samme fan hvor full man er!!! om du fortjener ham???? for å si det sånn; han fortjener bedre en deg!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 La det fare. Du gjorde en feil. Nå må du leve med den dårlige samvittigheten din alene.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Nå er jo forholder noe spesielt da, siden dere ikke er kjærester i hverdagen. Du har gjort en feil, og det er for sent å rette opp i den nå. Så jeg ville lagt det ligge, du har dårlig samvittighet, og du har lært. Lykke til med samboerskapet fra høsten av:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Det første jeg ville gjort, var å drikke mindre, evt la være å drikke alkohol. Dersom det er sprit som slår deg ut, men det går greit med øl, hold deg til øl. Med andre ord, bruk hodet når du drikker ;-) Ang utroskapen. Når du angrer så voldsomt som du gjør, og hvis det aldri vil skje igjen (hvis du vet det med deg selv), så tenker jeg som et par andre her, at du må innse at du har driti på draget, bearbeide det , takle det og så dytte det bakerst i minneskapet ditt. Å fortelle det til kjæresten er ingen løsning - det vil såre ham mer enn det vil lette din samvittighet. MEN, hvis du føler deg usikker på om du kan komme til å være utro igjen, bør du kanskje gå i deg selv og finne ut av om du er moden nok til å være i et fast forhold nå, eller om du bør være fri og frank til du har rast fra deg. Til slutt: alkohol er aldri en unnskyldning, bare en dårlig (bort-)forklaring...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 ville vært bånn ærlig og sagt alt som det var. Er du heldig viser han deg forståelse og velger å være med deg og jobbe med det. Er du ikke heldig går han fra deg.... Og du vil få en stoooor lærepenge.. men jeg tror i allefall ikke at du vil kunne gi alt av deg selv til han med en såpnn hemlighet på sinnet ditt.. alt blir feil i fra starten av når man starter med en stooor sprekk i grunnmuren.. Våg å være ærlig og gjør det annerledes neste gang!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Det er tydelig at du har dårlig samvittighet, og har gjort en feil så la det bare ligge. Om du forteller han det letter du din egen samvittighet, for å føre alt over til han. Om han skulle velge å fortsette med deg er det noe som vil plage han, og med tiden ødelegge deres forhold. Hold det heller for deg selv, aldri gjør noe slik igjenn, og heller jebb med å styrke dere i det sjulte Er nok mange som har vært dær, du må bare lære av dine feil! Lykke-til klem
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 hadde dette vært den typen dere akkurat hadde startet et forhold med.. ville dere vite det da??
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #11 Skrevet 23. mai 2010 Dette er tydeligvis veldig situasjonbetinget. Hadde han had sex med ei dame, og han angret så fælt at han kastet opp dagen etter ville jeg faktisk ikke vite om det. Fordi jeg vet ikke om jeg ville gjort det slutt. Da hadde dette kun plaget meg. Isteden kunne jeg ha hatt en type som hadde gjort en feil, som brukte resten av livet på å gjøre opp for det for meg i det skjulte. Jeg kjenner meg selv å kan ofte tilgi for raskt. Men jeg sliter med å glemme ting. Da vil jeg heller bare ikke vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå