Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 I hele fjor siden det ble slutt mellom meg og barnefaren, har jeg vært dødsforelska i en kompis/nabo av meg. Prøvde å hinte og flørte, uten at han skjønte bæret. Så ga jeg opp, og fortalte at jeg har vært forelsket i han i mange måneder... Noen dager senere bega han seg ut på en skikkelig rå flørt med meg på en fest, uten at det "store" skjedde, og i ettertid har han prøvd å unngå meg og snakke til meg om hverandre... Brøt avtaler, gadd ikke å bli med på noe som jeg har funnet på, men inviterte meg på tur en gang på min bursdag. Så etter 1 mnd med fram og tilbake, der bare jeg tok initiativet, ga jeg fullstendig opp. Det va i september ifjor. Siden da har jeg har et kortvarig forhold, der det ikke var noe store følelser inne i bildet. Og rett før jul fortalte jeg til han kompisen/naboen at jeg fortsatt var forelsket i han. Han skulle tenke på om vi skulle prøve igjen, men jeg fikk aldri noe svar (ganske innlysende ja). I dag va vi i komfirmasjon, og han satt ved siden av meg i kirka... Det var TUNGT, hadde lyst til å gi han klem, holde rundt han... At jeg aldri blir ferdig med han!! Så jeg lurer på... hva skal jeg gjøre? Skal jeg prøve mitt beste for å glemme han, og i tilfelle kossen gjør man det? For det gjør vondt hver gang jeg ser han... Eller skal jeg prate ordentlig med han, og spørre hva som gikk "galt" den gangen han viste initiativet og nesten fikk meg til sengs? UFF!! Trenger seriøst råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå