Gå til innhold

Dere som har blitt forelsket i andre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså mens man er i et forhold.

Hva har dere gjort med saken? Hvordan har dere forholdt dere til det?

Hva skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi diskuterte dette i et lag i går, og jeg må si jeg ble nokså sjokkert..

Skrevet

Gjennom et langt samliv tror jeg de fleste opplever å bli betatt av en annen. Det viktigste i en sånn situasjon er etter min mening å være klar over at du er i et forhold og unngå å utvikle følelsene. Det betyr at man tar et valg og unngår nærkontakt med denne personen. Sett grenser og hold fokuset på det man har hjemme.

Jeg ble dødsforelsket i en annen og hadde en meget tung tid. Det var kjempevanskelig, men jeg kom meg videre. Mannen min konfronterte meg mange ganger og spurte om noe var galt, men jeg benektet. Det skjedde aldri noe mellom meg og den andre, men vi visste begge to at vi var forelsket og ble enige om å holde oss unna hverandre. Vi jobber sammen og i dag ca ti år etter omgåes vi som normale kollegaer. Jeg kan ikke forstå hva som gikk av meg.

Jeg fant tilbake til mannen min og skjønner veldig godt hvorfor HAN er mannen i mitt liv. Takk og pris!

Skrevet

Men, dette er en mann vedkommende tidligere har hatt et forhold til. Altså de vil alltid være spesielle for hverandre. Nå er de forelsket begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...