Gjest Tale30 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hun er 18 mnd, og har aldri sovet borte før. Vi var i bryllup i går, og har lånt henne bort helt til i morgen Grunnen til at vi lot henne sove borte hele helgen er at vi skal i et bryllup langt unna i august, så vi prøvekjører det å være borte flere dager fra mamma og pappa når vi bare er en kort biltur unna. Slik vet vi hvordan hun ragerer, og vi kan finne en annen ordning i august dersom hun takler det dårlig. Jeg ringte barnevaktene nå, og hun er blid som en sol 24/7, storkoser seg visst Så i kveld skal vi ha grillfest med venner. Litt deilig, men veldig tomt og rart uten henne :/
Gjest Tale30 Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Men jeg tror ikke at vi skal ha den grillfesten likevel, for venninnen min har hatt sex med mannen min. Når jeg tenker meg om har jeg hatt sex med hennes mann også.. så det går vel kanskje litt opp i opp.. Kanskje vi alle skal smøre oss inn i grillolje og ha oss i hengekøya? Mer interessant du trøtte anonym?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå