Gå til innhold

Noen som har mistet en, og har en igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk blødninger i uke 13, og trodde jeg mistet. Men når jeg kom på ul var det en liten spire der likevel. Men det var et lite "rom" der til, og på den vanlige ul trodde jm det var tvillinger , men det var jo ikke noe baby der, bare rommet. alle tror at jeg har mistet det ene. blødde i to tre mnd etter det.

Noen flere som har opplevd dette? Litt rart og tenke på dette når den ene kommer ut snart og det skulle kansje vært en til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

vi mistet den ene, men det ble oppdaget veldig tidlig da, har ikke hatt noen blødning som resultat av det, den har nok bare forsvunnet inni der...ja er veldig rart, men jeg trøster meg med at dte var en grunn til det..

Skrevet

Etter å ha født datteren min, sa jordmor at det hadde vært to til å begynne med - hun så det på morkaka. Den ene må nok ha falt fra tidlig, for jeg hadde ul i uke 8 og da var det kun ett foster der, og jeg hadde ingen blødninger e.l. Jordmora fortalte at det er ofte det starter med to, men at det ene faller fra av en eller annen grunn - og ofte uten at man merker det. I mange tilfeller skjer det så tidlig at man ikke vet at man er gravid en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...