Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 .... er jeg veldig hensynløs da? Tørkestativet vårt står bak huset, ut mot veien mot naboens "bakhage" med en stor tett hekk mellom så naboen ser det nok ikke en gang. Vet jo det er helligdag, men det bråker ikke, og de eneste som ser det er de som kjører forbi.... Er så supert vær til å få tørket sengetøy og slikt og ingen av barna er hjemme så passer veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Ja, ja- så kommer jeg kanskje ikke til himmelen da Hi
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Ja,søndagen er fremdeles ved lov en helligdag. Og dette syns jeg man skal respektere om man er kristen eller ei. Det er faktisk forbudt å jobbe på søndagen,noe det dessverre ser ut til at de fleste har "glemt". Tror heller jeg hadde tørket sengetøyet inne, så sjenerer det ingen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Bare vask du... Med GOOOOD samvittighet... du sparer strøm ved å ikke bruke tørketrommel, og du sparer såpe og vann om du slipper og tørke opp all støøvet som blir om du henger inne.... I disse mijøtider er jo det alene motivasjon, og når vi i tillegg bor i et land med like mange våte dager som tørre så må folk få benytte de dagene det er tørt selv om dem er på en søndag... mange jobber også fult, og det er ikke lett og rekke over klesvasken i ukene....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Å, herregud! Vask og heng ut, jente, det skal jeg også! ;-))
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Takk for fine svar jenter;) Jo- det er noe med det å utnytte tiden når man faktisk har mulighet! Til uken er det jobb, 3 barn og alt som følger med igjen så nå når vi er hjemme uten barn og været innbyr til utetørking så utnytter jeg det:) Bare så det er sagt så respekterer jeg at det er helligdag og gjør ingenting som bråker som feks klippe plen etc! Tror ikke de som ser klesvasken min henger ute syns det er noe verre syn en meg som går rundt i bikinitopp på plenen:) Hi
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Er det ikke lov å jobbe på søndager? Må si jeg undrer på sånne som deg? Jeg vakthavende på kirurgisk ikveld - men jeg tror jeg blir hjemme. Vil ikke bryte loven.....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 Hehe ano 12:54- tenkte jeg på også Tenk så fiiin verden vi hadde hatt hvis alle holdt seg hjemme uten å gjøre noen ting i dag! Tenkt nå for all del ikke på alle eldre, syke osv som kanskje kunne tenkt seg litt hjelp i dag! Nei- i dag er det helligdag så da er det ikke lov å jobbe faktisk! ..... hmmmm, mye rare folk! Håper for din og pasientene dine sin skyld at du drar på jobb i dag 12:54 Det er takket være folk som deg at Norge går rundt- selv på helligdager:) Hi
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 Å herrefred, 11.30.... "Det er faktisk forbudt å jobbe på søndagen" - eh nei det er ikke det. Helligdagsloven sier at det ikke er lov å BRÅKE. Når hun vasker tøy og henger det ut bråker hun ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå