Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne med dette på onsdag, er da 34 uker på vei, hva kan jeg vente meg etterpå.

Har aldri tatt slik forbredende akup. før.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det nok fødselsforberedende akupunktur du skal ha. De fleste bgynner ikke med modningsakupunktur før i uke 37-38, dette pga at babyen ikke skal bli fødr FOR tidlig. som de sier "det er en grunn til at ungen ikke skal komme ut før 2 uker før termin.

Skrevet

Ja det er det jeg skal gå på, hu jeg skal gå til er spesalist på dette med akup. i forhold til forbredende før fødsel. Hu sa jeg skulle begynne i uke 34.

Men hva kan jeg vente av evt bivirkninger eller andre ting i forhold til dette?

Skrevet

jeg fikk verken virkning eller bivirkning av fødselsforberedende akupunktur. Hun jeg gikk til var også spesialist.

Jeg fikk ikke noe ut av det, og det ble ganske dyrt, så jeg sluttet å gå da hun skulle begynne med selve modningsakupunktur, men det var også delvis pga isjas så jeg kom meg ikke bort.

Men sist, da jeg kun gikk på modningsakupunktur, gikk jeg to ganger før baby var ute, og begge gangene fikk jeg kynnere som virkning :)

Skrevet

Skal bare gå på modningsakupunktur denne gangen å håper det funker, begge de to andre kom på terminen så men da hadde jeg ikke gått på dette før.

Håper at lillegutt kommer litt før ikke enda men 2 uker kanskje hadde vært deilig.

Skrevet

Hei, jeg hadde veldig god virkning av forberedene akupunktur sist.. Når jeg kom inn på sykhuset å de skulle sjekke åpningen min, sa de at du har fire cm åpning, men mens jeg kjenner etter så utvider du deg. Så jeg var VELDIG klar pga aku.. :o)) Jeg skal ta det denne gangen her også :)

Skrevet

Fikk akup. under fødslen, når jeg hadde 5 cm, da var klokka 07:15 guttungen var ute 07:38 så at det funker under fødslen er jeg IKKE itvil om, men har som sakt ikke prøvd før fødslen.

Skrevet

Jeg var på modningsakupunktur denne uka (er i uke 39) og fikk masse stikninger i magen og nedpress etterpå. Kjente helt klart at det hadde en effekt. Skal tilbake en gang i neste uke også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...