Gå til innhold

Nå gikk proppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble strippet på fredag kveld. Håpet noe skulle skje i går, men ble heller lite av det :( Fikk endelig gått på do nå i sta, og da kom jammen proppen også :) Noen med erfaring som tør tippe om det vil skje mere i dag/natt?? Har ekstremt mye vann i kroppen også!

Klem fra håpefull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proppen min gikk sist fødsel 4 dager før fødsel:)

Lykke til!

Skrevet

förste gangen proppen gikk hos meg, startet födsel samme natta :)

Skrevet

Min fødsel startet tre uker etter proppen gikk. Håper du slipper vente så lenge! Håper det skjer snart med deg, masse lykke til!

Skrevet

Tror det var 3 dager før med nr 1 og en dag før med nr to. Men husker ikke helt sikkert...

Uansett, Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har brått fått en trang til og rydde i dag også.. Ser det er veldig forskjellig når deres bebi valgte å komme ut. Så må vel bare vente... Dette er barn nr 2, skal visst være jente <3 Har en gutt fra før som er 9 år, så er sååå lenge siden sist at jeg ikke husker noe. Det svir over magen som om jeg tar en varm stekepanne over, og det tar tak som mens smerter innimellom. Men det skal vel gjøre veldig vondt??

Skrevet

Jeg fikk sinsykt ryddekick noen timer (4-6timer) før fødselen satt i gang sist:):)

Tror kanskje du er i gang jeg:)

Holde oss oppdatert da, hvis du klarer:)

Skrevet

Har skjønt at det varierer veldig, men i mitt tilfelle gikk det 4 1/2 time fra proppen gikk til riene startet.

Er først i dette sv. skapet jeg har fått med meg at det kan ta et par uker, så jeg må prøve å huske det når proppen går og jeg blir utålmodig.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...