Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 26 uker på veg, tre barn fra før, alene, og helt ute ennergi..alt er et ork, ikke får jeg til å ta husarbeidet uten at jeg er helt ødelagt etterpå, humøret er for jævlig, slapp og livsgnnistenn..vel, den har vi ikke sett. Er så redd for a jeg er i startgropa til depresjon, hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ber om hjelp og avlastning, slik at du får hvile... :D

Oppsøker fastlegen, dersom du mistenker depersjon.

Skrevet

Snakk med din jordmor. Hvis du er gravid og har 3 barn alene så er det ikke så rart at du er sliten. Du skulle hatt avlastning. Er far/fedrene inne i bildet?

Skrevet

Har du sett på jernlagret ditt? Kan være det som er lavt!

En vennine av meg var supertrøtt og slet skikkelig i svangerskapet nå, men etter å ha begynt på jerntbl. er hun som før igjen:)

Burde få testet det hvertfall:) Selv om det å ha 3 barn og være gravid og alene i seg selv er grunn til å bli sliten i perioder da;)

Skrevet

Har avlastning annenhver helg. Skal til jordmor til uka, ka be om å sjekka jernlager der. Fastlegen mi har ikke tid før om lenge, så da prøver jeg vel alt annet først. Tenkte litt på HomeStart, men vet ikke helt hva de kan hjelpe med da. Skader ikke å høre. HI

Vurderte bv og, men slo det fra meg igjen, er ikke ungene jeg har problemer med, men alt rundt liksom.

Skrevet

Så bra at du har avlastning annenhver helg da:)

Burde få sjekket jernlagret ja- mange som får lave verdier når de går gravide og da blir man utenkelig trøtt og mister alt av energi...

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...