Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Jeg gjør alle de "rette tingene" med ungene mine. Ut hver dag, leser, leker etc. Men synes all aktivitet med barn er gruelig kjedelig. Det er sånn man ikke kan innrømme, men det eneste jeg ser fram til er at de er i seng. Blir ikke dere leie av å leke med barna?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Jeg leker omtrent aldri med gutten min, men jeg kan godt lese og synge for ham. Vi ser på film sammen, og vi gjør husarbeid sammen. Vi går tur og drar på kafè sammen. Men å leke "rollespill" med dyr og biler og flyvende bavianer osv, det orker jeg ikke - der tar heldigvis mannen affære. Har hatt litt dårlig samvittighet for dette, men mannen min (og andre som jeg sier dette til) forsikrer meg om at jeg er en god mamma selv om jeg er dårlig på å leke :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Hei hi her. Takk for svar. Jeg må nok finne en mellomting. Jeg prøver å begrense rollespill (4 år), men det blir nå en del leking likevel. Men vi er mye ute og han er nødt til å være med på husarbeid her også. Men han får meg litt for lett inn i leken. Spesielt på fridager som dette. Står opp klokka 6-00 og vil leke sabeltann. Han har begynt å få kamerater på besøk nå og det hjelper litt. Men likevel...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Jeg leker med barna mine en time eller to på dagen, og så leser vi litt når de ønsker det. er jo ute litt hver dag også men de leker alene stort sett , hver for seg eller sammen. Ungene har da godt av å lære seg å aktivisere seg selv. Man skal være der for barna og leke og kose med dem når de trenger det, men de har bare godt av litt alenetid også. (under oppsyn selvfølgelig hvis de er små.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå