Gå til innhold

skikkelige magesmerter i flere timer i går..kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei i morgen mandag. Vi var i byen og skulle kose oss på restaurant med svigerinne og svoger, men jeg måtte dra tidlig hjem pga magesmerter. Først trodde jeg at jeg var sulten og spiste en bolle. Og så gikk vi på restauranten og spiste, men det ble ikke bedre. Skikkelig knip, og som om noe tok tak i magen min og vrei om på innsiden. Kunne minne litt om rier, men vet ikke helt. Det stakk litt i brystet også, men det kan jo hende fordi man blir redd for at noe skal gå galt. Vi dro hjem og la lillegutt, og skulle se ann formen før jeg evt dro på legevakten. Etter en halvtime i fosterstilling i sengen var smertene over, og jeg har ikke kjent noe siden. Kan det være kynnere? Lurer på om jeg skal gå til legen tirsdag, men da er jeg redd han sykmelder meg og det har jeg ikke lyst til. Det er kun 3 uker igjen av skoleåret( er lærer) og har lyst å holde ut året.

Noen med erfaring om hvordan kynnere er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her jeg. Er selv i uke 15, og her i uka våknet jeg midt på natta med kraftige magesmerter. hmm.. Bekymret!

Skrevet

Høres ut som skikkelige luftsmerter? Det pleier å stråle oppover mot bryset om det blir skikkelig ille....hvertfall hos meg!

Jeg er 18+1 idag og har av og til ubeskrivelige luftsmerter....da er det kun fosterstilling som hjelper!

Ellers så er det vanlig å få disse smertene pga at ligamentbandene strekkes, men disse smertene kommer fra lyskeområdet!

Skrevet

Ja det kan hende det er luftsmerter. Hadde spist mye frukt i går, og det gjør jeg vanligvis ikke det siden jeg tåler det dårlig. Får kløe i munnen.

Hadde litt smerter i dag også, men ikke halvparten så ille som i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...