Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hei, er en nybakt foreldre og har hørt veldig mange skrekkhistorie om krybbedød. Jeg sitter nå i leiligeheten og babyen ligger søtt og sover i krybben sin, men han ligger ppå magen. Er det bra for han?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Babyer anbefales jo å sove på ryggen da, så jeg ville nok snudd han.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Nei. Det er IKKE bra for han. Det øker faren for krybbedød betraktelig. Trodde alle visste dette jeg. Leste du ingenting om babyer da du var gravid? Herregud, de fleste gjør vel det.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Det går nok bra så lenge du har helt oversikt (ser ham hele tiden) Men ikke la ham sove på magen ubevoktet. Og kanskje like greit å "lære" ham å sove på ryggen hele tiden. Krybbedød er skummelt. Men du kan trøste deg med at det er veldig skjeldent. Og spesielt dersom man følger rådene (f.eks dette med å la barnet sove på ryggen)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Fikk du ikke en body på barsel der det står " denne veien opp" forran?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå