Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Det er så sykt mange sjalue kvinnfolk her inne. Sikker på at halvparten her inne er halvfeite mødre med hengepupper, strekkmerker fra magen og ned, cellulitter som et helvete. Sitter vel å spiser sjokolade, hiver i seg cola eller pepsi som bare juling og eneste treningen er å gå fra bilen, inn til butikken for å kjøpe seg mer usunn mat.. Hipp hurra.. Forresten, så ei kommende mor i dag på rema 1000, herrefred.. Det må gå an å fli seg opp litt før en drar på butikken. Fett hår, fet hud og klær som skulle kun vært gått med i et fengsel..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Hm.. Høres ut som meg! Jeg har; hengepupper, cellulitter og strekkmerker. Hva så? Jeg har jo allerede mannen! Og han er da strengt tatt den eneste bortsett fameg som får sett de forferdelige puppene mineog den heslige huden, samt elvekartet på magen. Og det gjør meg ingenting! Så hvis DÉT var betgnelsen din på stygg, så må du lære deg noe nytt; jeg har det, men er aldeles ikke stygg Har et nydelig ansikt og en kropp som ser bra ut (med klær vel og merke)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Sitter du i kassa på Rema 1000 du da? Hihihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå