Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Når kjøpte dere deres første amme-bh? Har 2 måneder igjen til termin, og har ennå ikke kjøpt noen, og lurer på om det er på tide å kjøpe, eller om det er lurt å vente til det nærmer seg? Aldri gjort dette før, så jeg aner jo ikkje om brystene vil forandre seg enda mere så sent. Hva tror dere?
Anne-B. Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Du kan forvente at du går opp en størrelse eller to i cup. Jeg kjøpte i løpet av siste mnd før termin, syns det er greit å ha alle sånne ting unnagjort før ungen kommer, veit jo ikke hvordan formen blir etterpå. Kan ikke like godt sende mannen om jeg ikke vil vise meg for folk.
Lemonia Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg ville kjøpt bare én før fødselen og så gått tilbake og sett hva du trenger etterpå. Jeg var veldig glad jeg hadde bare én for jeg bommet totalt på hvilken størrelse jeg kom til å trenge da jeg ammet.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Ja, kjøp en og ha i bagen til sykehuset. Forøvrig er der tid nok til å anskaffe seg flere etter fødselen også. Jeg kjøte noen ganske rimelige på h&m, som kom godt med i starten. Etterhvert anskaffet jeg meg amme-bher i bedre kvalitet når jeg visste hvor stor den måtte være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå