Gjest Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Egentlig lurer jeg bare på om noen av dere har opplevd spotting etter at dere ble gravide? Og spesielt om dere hadde det rundt IKM, men at dere allikevel var gravide og det ikke var noe galt? Skulle hatt et svar på om spotting kan forekomme tross at man er gravid, for ventet selv IKM i går og har hatt graviditetssympt. og tester med skyggestreker helt frem til i går, så var nesten sikker på jeg var gravid... men så begynte jeg såklart å spotte i kveld..;s bare biiiittelitt lyyyyserosa/lyyyyysebrunt, men allikevel... å ingen TR såklart. Jeg bruker vanligvis å få TR uten noe spotting først, og jeg bruker alltid å ha mensmurringer rett før TR kommer, så jeg VET den kommer... men denne gangen har jeg null mensfølelse, så synes det er så rart... så håpefulle meg lurer på om håpet ikke er helt ute på tross av spottingen? Takker for alle svar! =) Stor klem fra meg ^^
..snøklokke.. Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Håpet er vel aldri ute før tr kommer for fullt. Jeg har aldri hatt spotting ved sv skap, men det er mange som har det, skal en tyde det som står på bla disse sidene. Så du må jo teste om en dag eller to til, hvis det ikke kommer noe tantebesøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå