neelie Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Har de siste dagene blitt mere å mere sliten å kvalm.. Klarer nesten ikke å spise noe uten at jeg blir svimmel å dårlig.. Har nå 6 dager igjen til termin. I natt så hadde jeg lignende mense smerter og skikkelig vondt i ryggen.. Kjenner ikke lengre om det kommer som tak da jeg har vondt så å si hele tiden.. Kjenner at jeg har kynnere da magen er kjempe hard, men ikke vondt.. Vet snart ikke hva vondt er :S Sitter nå med vondt fra mitten av ryggen og ned i korsyggen og hoftene men ikke tak.. Er svimmel og kvalm og lille mann er VELDIG våken.. I natt som var så holdt han dt gående i nærmere 6 timer med få pauser.. Føltes som om han skulle sparke seg vei ut av magen.. Vondt før å gå å puste å det føles som om jeg har sittet i spagat i mange timer, har så vondt i lårene når jeg skal gå! Ingenting hjelper mot smertene uansett hva jeg gjør. Nok ett syte inlegg fra min side, kjenner bare at jeg er litt lei nå.. Vill jo så gjerne se den lille! Jaja, krysser fingere og tær nå før at det snart skal skje noe hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå