Gå til innhold

Disse gratispakkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som har de? Jeg kommer på apotek1, Rimi og Libero. Var det flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BAM, men den var ikke så bra..

Skrevet

Enig! BAM inneholdt i grunnen bare en smokk og samme prøve på Dr.Greve babysjampo som man får i Apotek1 sin babybox. Og to prøver på vaskemiddel. Ikke vits i å styre med;)

Skrevet

jeg fikk ikke samme innhold i BAM-pakken. Syntes den var helt ok og koselig, jeg:) fikk smokk da..

Skrevet

Synes den var grei BAM. pakken jeg.. .Og så fikk jeg den to ganger så fikk dobbelt opp. Tror jeg registrerte meg to ganger ved en feiltakelse.. :-)

Fikk smukk, pumpe til tran, tena, gavekort på Fame- fotografene, vaskemiddel, refleks (de var dølle da). Sinksalve i ene pakken og håndkrem fra Dr. Greve i den andre...

Skrevet

Hvordan får man tak i dem? Er det registrering på nett? Eller hentes de i butikk?

Når pleier man å gjøre det? Mens man er gravid eller etter at man har født?

Skrevet

Som regel registrering på nett. Fra Apotek1 registerer du deg på deres nettside, så får du en kvittering på e-post som du skriver ut.

På BAM registrerer du deg på nett og så får du pakken i posten.

Meld deg inn i Liberoklubben, så får di kvittering i posten etter uke 28 eller noe. Jeg fikk i uke 32. Denne henter du på Lindex.

Rimi: Registrer på nett. Jeg har reg meg der for lenge siden men ikke fått noen "hentelapp" ennå :-(

Du får mens du er gravid, og kan få inntil barnet er noen mnd.. Litt forskjellig... :-)

Skrevet

Så har dere jo bleiebøtte fra reflex.. Og velkomstpakke fra go'boken. Den synes jeg var toppen:) Kan bare melde seg ut etterpå om man ønsker det.

Skrevet

Ja, må ikke glemme beleiebøtta! Den kan man få på Barnas Hus også. Goboken har kjempebra velkomstpakke!!

Det som er dumt med bleiebøttene er at refillene koster en formue da.. Der er også kampanje på feks Babycomfort på en annen bleiebøtte til 99,- men der og er det refillene som koster.. Luringene.

Og så er det kampanje nå på MaxiCosi med base til 2600,- både på Barnas hus og Babycomfort.. Bare for å si det...

Skrevet

Jeg bare må si det: Bleiebøtter trengs IKKE! Iallefall synes ikke jeg det. Den parfymen som de posene er fylt med, lukter ille. Og blanda med bleier, blir det bare helt æsj.

Det som går an, er å bruke hundeposer. Men da kan man jo like godt ha en vanlig søppelbøtte da.

Skrevet

Vi bruker hundepose rundt hver bæsjebleie, og tar de rett i søppla. Men bruker bleiebøtte til tissebleier. Men, vi har bleiebøtta stående utenfor det oppvarmede baderomsgulvet da:)

Skrevet

Bleiebøtte fikk jeg sist jeg var gravid. Syns den er helt genial jeg, vi har brukt den hele tiden med førstemann. Har et brettet håndkle under den så den ikke står rett på varmekablene. Da er det bare BAM jeg ikke har, tar med den også. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...