Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 hetser og kaster seg over denne kvinnen i innlegget om "å være pen". Er jo rene mobbing spør du meg! Har lest gjennom hele tråden, og sett svarene. Med unntak fra noen veldig få stykker, så mener alle at hun må vøre følelseskald og dum. Ser at HI prøver å "redde" seg med venninna si, men hva hvis dette er et faktum da? At det er venninna som har brukt nicket hennes noen ganger tidligere? Uansett, denne hetsinga er jo på styr..Mine barn skal ikke oppleve meg som en person som ikke tåler at andre har det bra. Jeg tar ikke parti, og jeg ser ikke poeng med å si hva jeg mener om innlegget hennes. Jeg synes bare det er trist at dette forumet inneholder så mye trakassering. Og det er ikke bare i dette innlegget jeg har sett det.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 tydeligvis ikke fått med deg alle av hi selv.....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har lest alle; både HI's og svarene. Jeg kan ikke se i et eneste innlegg at hun rakker ned på noen eller trakasserer noen på den måten hun blir i det innlegget? Hun prøver å formidle, på en noe merkelig måte, at hun har det bra. Er det mobbing? Og hva er alt dette med at musa hennes er vid/bollemus-et-eller-annet? Hi.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 hun påstår at livet er perfekt fordi hun er pen, men har i gamle innlegg både uttalt det ene og det andre. Kanskje du burde lest litt mer?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Så hissig? Hva hvis det er en venninne som har skrevet noen av de tidligere innleggene?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Gi deg da. Sier seg selv at hun visste at hun laget "ris til egen ræv" med dette innlegget. Det var bare så synd at hun plutselig glippet på anonymknappen og tok seg en pause mens hun skamfull måtte finne på en dekkhistorie. Jeg tror nok HI ville ha svart med samme mynt på lignende innlegg skrevet av andre...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Eh... Hva er egentlig en bollemus? Har lurt på det siden jeg hørte ordet.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Fett på venusberget... Bollemus :-) Hi: Tror du må lese innleggene til Hi i andre tråden litt mer nøye.... Hun laget ris til egen ræv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå