Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/22/nyheter/utenriks/tyrefekting/spania/madrid/11823536/ Åh, som jeg godter meg når jeg leser sånt som dette! De har så godt av det! Tyrefekting er en horribel "sport" eller hva de nå kaller det, som burde forbys!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Sååååå enig!!! Bare godt av det! Tenk å more seg på bekostning av et annet liv.... Sykt!
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Herlig, herlig, HERLIG!!! Håper jævelen LED!!! MASSE!!! hahaha... Tenk så dumme de er som tviholder på denne syke urgamle skikken.Noen må gripe inn og forby dette...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Helt enig med deg Hi... Synes ikke det kan kalles sport engang jeg! FYSJ!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 SOM FORTJENT!!!!! Håper han har vondt!!! Når skal de forby dette jævelskapen?!? Dyreplageri !
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Karma...Lurer på hvor mange han har plaget til døde i "jobben" sin...Godt en av de fikk som fortjent i hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Synd oksene ikke får tatt igjen oftere. Uansett tortureres de helt til de "drepes av barmhjertighet av den tøffe tyrefekteren", men først skal han plage oksen en stund for at han skal bli sett opp til av dumme publikummere som betaler for å se dette. Sykt! Hvorfor er det ingen i EU som tar opp dette? Skulle vært forbudt for lenge siden!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 Hurra for gode holdninger her inne Som om han ikke visste om risikoen da han startet denne groteske og forkastelige sporten.. VEL fortjent!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Jeg googlet litt rundt etter 'bullfighting' og ble møtt med sterke bilder av sårede, 'kampklare' okser...Jeg blir fysisk dårlig av å tenke på smertene dyrene lider gjennom. Om denne matadoren dør eller ikke, spiller ingen trille rolle for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå