bunnie Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 til dere som har født før hvordan kjentes det for dere når vannet deres gikk? hvordan var babyen i forkant, etter at det hadde gått, hvordan kjentes det, osv.
En liten mamma Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Det kom et lite poff -og så rant vannet ut. Og det rant og rant og rant og jeg var slett ikke i tvil om at vannet hadde gått:) Hvordan babyen oppførte seg før og etter vannavgang husker jeg ikke, det la jeg ikke spesielt merke til.
mammaen til 2+1 Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 dagen da vannet gikk hadde jeg masse mensmurringer... husker jeg. i 18 tiden på kvelden var jeg på do.. og det fortsatte å renne litt etter jeg var ferdig... fikk en mistanke om lekasje så jeg gikk ut for å finne en mørk klut å legge i trusa.. hadde akkuratt tatt meg 3 skritt utforbi doen, så lakk det til.. og litt til.. var ikke i tvil... mitt fosset aldrig ut.. det bare sildrer hver gang jeg bevegde meg.
fresh Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 mitt gikk på føden da jeg var i badekar, så kjente ikke så mye til det. Kjentes ut som en vannbalong sprakk mellon beina mine. Var ikke lett å merke siden jeg lå i badekaret..
Måånestråle Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Det kjentes ut som jeg tisset på meg, uten at jeg hadde noen som helst kontroll for å holde det tilbake. Det bare sildret og rant jevnt og trutt. Det skjedde når jeg skulle sette meg i senga etter å ha vært på do på natta, og jeg spratt opp igjen i samme bevegelse og gikk pingvingange ut på do. Prøvde flere ganger å forlate toalettet, men måtte bare returnere fordi det rant og rant. Prøvde meg først med truseinnlegg i trusa, men endte opp med et stort bind som ble fullt ganske fort, og buksa var gjennomvåt når vi kom til føden (5-10 min kjøretur..).
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Jeg var veldig usikker, kom bare litt og litt.....Kjentes ut som jeg "skvetta" litt bare. Vanskelig at det ikke sa plasj!!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Vannet hos meg gikk under åpningsriene på sykehuset. Jeg kjennte bare et poff- og så var jeg kliss våt. Ikke noe tvil om at det var vannet som gikk
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Jeg våknet av at vannet hadde gått når jeg sov i senga, reiste meg opp, å da sa det "Splash" å det kom enda mer. Sånn kom det ut hvert 10min ca:) hehe. Dagen før denne natten var jeg småuggen og småløs i magen. Vi hørte også små skarpe knitrelyder fra magen rett før vi sovnet (vi koste alltid med magen før vi sovnet) babyen i magen var litt roligere enn vanlig, men ikke sånn at jeg stussa på at han var så rolig liksom:)
Gullegget 04.06.10 Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Med første mann var det et splasj og så en foss i forbindelse med at jeg skulle snu meg hjemme i sengen. Med nr to sa det popp og så sildre-sildre Riene kom en halvtime etterpå.
LettBris Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Artig tråd ) Jeg hadde lagt meg i senga for kvelden og lå helt i ro da jeg hørte en "kneppe"lyd... Jeg hørte den veldig godt mens sambo hørte den ikke. Kunne høres ut som om en knapp spratt av et sted. Like etter begynte det å renne, men det var lite og jeg trodde aldri på at det faktisk var vannet som hadde gått, men at det heller var slimpropp/ utflod og heeeeeeelt normalt :-) Hos meg var det aldri sånn SPLÆSJ. Resten av vannet gikk forresten ikke før snuppa kom ut.
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Mitt gikk på morgenen når jeg skulle opp på en av mine utallige tisserunder 11 dager før termin.. Jeg rakk akkurat å reise meg fra sengen, da det var akkurat som en vannballong som sprakk, og det fosset ou i massevis.. Sånn rant det jevnt og trutt i flere timer.. Og det var ikke lite for å si det sånn, hadde bind på str med ei bleie, og det møtte byttes flere ganger..
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Morro tråd dette M første gullet hadde jeg ligget med rier i nærmere 16 timer, og akkurat vært i dusjen og fått fresha meg opp litt, da vannet gikk akkurat i det jeg la dyna over meg i senga hehe. Kjentes ut som et strikk som røyk og det fosset ut, ble passe irritert da kan du si hehe da jeg nettop hadde stelt meg og det kjentes ut som at energien begynte å komme litt tilbake M nr 2 begynte vannet å "sildre" et par uker før han kom til verden 13 uker før termin, men det gikk ikke skikkelig før riene begynte for fullt. Denne gangen håper jeg på en reprise av fødsel nr 1 og at babyen holder seg der inne mange uker til før jeg begynner å merke at fostervann bekken begynner å sildre igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå