Gå til innhold

Ang. Nymfomani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ER egentli en nymfoman?

Selv har jeg verdens beste samboer, en nydelig sønn, trygt og godt forhold, masse selvtillit, super sex hjemme osv..

Men jeg KLARER ikke å være trofast mot kjæresten min. Det værste er at den beste sexen har jeg hjemme med han. Han er en GUD i senga, og vi har sex 3-5 ganger i uka. Likevel har jeg sex med menn jeg møter på utesteder, mindre tiltrekkende, desperate menn, mannen til veninna mi, arbeidskollega i arbeidstia (inne på et lager), menn jeg møter når jeg og sambo er i campingvogna på påskefjellet i vogna ved siden av vår. Og det er spenninga jeg ikke greier meg uten. For mye av det er IKKE godt engang. Jeg tenner kun på det faktum at det er forbudt. Jeg VET for eks at mannen ril veninna mi har en nålepikk og tidlig sædavgang, i tillegg til at han vet nada om å tilfredstille en kvinne...

Er det dette som kalles nymfomani? Er man alvorlig syk hvis man lider av det? Kan det kureres? Skjønner jo at det er kun spørsmål om tid før dette blir oppdaga, og da ramler sansynligvis hele verden sammen rundt meg. Det begynte etter at sønnen vår ble født for snart fire år siden, og det blir bare verre og verre. Tenker ikke på annet omtrent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...