grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 i dag har jeg gått veldig mye på do.. i fra å være totalt forstoppet til nå å ha diare.. mannen min er over 100 mil vekke i komfis å blir det til tirsdag.. litt bekymra for at ting skal skje mens han er borte.. kjipt å skulle måte gå gjennom dette alene.. han skal jo ta første fly ned om det skjer noe men med denne aske greia vet man jo aldri.. hva tenker dere?
Gjest Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Hvor langt er du på vei? Har du noen andre tegn? Generelt så pleier forstoppelse å følges av diare. En kan også ha smådiare når en er forstoppet, såkalt obstipasjonsdiare. Men er ikke sikkert dette er deg nå da. Har du noen andre som i krise kan være hos deg?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2010 37 uker på vei.. har vell egentlig ingen andre tegn annet en nedpress.. å jeg har vært forstoppet å gått skjeldent på do hele svangerskapet... hm... har liksom ingen som er meg så nært at jeg kan ringe å ha dem med på fødsel..
Gjest Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Litt vanskelig å si om det er i gang, men ring føden i morgen og spør om de kan se hvor langt du er i prosessen. Forklar de situasjonen, det forstår de nok. Uff, det er vanskelig om du ikke har noen i nærheten. Men heldigvis er de vant til å takle de som kommer alene også, på sykehuset. Det kommer ikke til å mangle på omsorg, om det skulle starte når mannen din ikke er der. Lykke til hvertfall og si fra hvordan det går
Mamma til*2 jenter* Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Dag eller natt Gry...Ej e bare en telefonsamtale unna!!! Vit at ej ALLTID stille opp om du trenge mej
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå