Gå til innhold

Så var man visst tilbake her da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg regner ikke med at det er så mange her inne som husker meg, men jeg har da sett minst et aktivt navn som jeg husker fra sist jeg var her =)

Jeg gikk gravid i 2007/2008 og fødte ei nydelig jente den 27.06.08, kl 16.16. Hun heter Thiril og er, etter alt å dømme, på tur til å bli storesøster. Her i huset er vi visst ganske så fruktbare..! Jeg sluttet på p-pilla i februar/mars tror jeg det var - på grunn av litt magetrøbbel som jeg trodde kanskje kunne ha med pilla å gjøre. Første dag av siste mens var i siste uka av april og tidlig onsdag morgen (denne uka) kom det et positivt utslag på første test. Den var svak, men positiv lell =) Tokk en test til i går og den var sterkere. Jeg er trøtt, begynner å kjenne så smått på litt kvalme og er allerede et lite hormonmonster =D

Jeg er ikke langt på vei enda og mye kan skje, men jeg har en følelse i kroppen som sier meg at dette vil gå bra! Og jeg tror det er en liten gutt der inne. Hvis ikke to? Hva med tre? Tre gutter? Hmmm.. Kasper, Jesper og Jonathan! Hahaha =P For min del er navnene allerede spikret, men det er et par stykker i familien min som ikke er enig i guttenavnet... SÅ jeg trenger navntips som begynner på T =)

Jeg gleder meg til å ta fatt på reisen som ligger foran meg! Og jeg husker fra sist jeg var her at man får mye god støtte fra med-gravide her inne =)

Hilsen trollmor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tord

Trond

Teodor

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Hei snuppa :)

Husker deg veldig godt jeg ja, haha ;)

Synes det er kjempekoselig at dere lyktes så fort. Da rekker vi å være litt i permisjon sammen denne gangen også!

KLÆM

Skrevet

Thihi =P Enda godt du husker meg da, Collargol! Hadde blitt noe bekymret ellers =D

Vi rakk jo knapt å prøve denne gangen vi. Ingen telling av dager eller planlegginger... Får bare håpe den lille spiren har satt seg skikkelig fast da!

Gleder meg til å hilse på den viltre krabaten i magen din om ikke så innmari lenge =)

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...