Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hva får deres 6 åringer lov å se på tv? Min ser ben 10,og jeg er sjeleglad for at hun ikke liker Hanna Montana. Syns det er alt for tidlig med slike tenåringshows om å gå bak ryggen på hverandre osv. Min datter er knust fordi jeg sier nei til Star Wars Clone wars serien fordi denne er ganske voldlig og handler kun om krig.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 6 år og får ikke se Star Wars?? Alt var mye bedre før da man var 6 år og så Dynastiet på onsdag og dektektimen på fredag
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Min datter er 4,5 år og elsker Hannah Montana - det har jeg ikke noe problem med. Synes selv det er ganske artig og får meg til å le. Hannah Montana er et HELT uskyldig tv program. Ser på det og Pusur isteden for kjedelig barne tv hver kveld før hun skal legge seg. Hun liker også Ben 10. Men jeg ser ihvertfall ikke så mye forskjell mellom Star Wars and Ben 10.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Min 7-åring får se på barne-tv. Eller er det ut i friluft Hun vet hva Hanna Montana er, men det må hun ha fått med seg på tv for hun har ikke sett det her hjemme som jeg vet om. Uansett har jeg uteunger som elsker å være ute og leke så har ikke den problematikken...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Frem til sønnen var nærmere seks år var vi ganske strikte med hva han fikk se. Nå derimot får han se Clone Wars og det meste av andre barneprogram. Om han ikke hadde fått se Clone Wars noen gang hadde han virkelig vært utenfor blant guttene på skolen. Siden han er litt forsiktig gir vi han denne inngangsporten for kontakt med andre barn.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Det har vi også gjort. Han fikk straks bedre kontakt med venner etter vi sa farvel til prinsipper om null ds og sw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå