Mally Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Bør jeg ringe jordmor eller er dette helt normalt? har hatt kynnere før men da har det ikkje gjort vondt, magen har bare blitt stram, men nå gjør det faktisk vondt,,,er i uke 36+2 i dag...
fresh Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 du kan jo ringe å snakke med føden om du er i tvil, men tror ikke de kan gjøre så mye med det. Hvis fødselen er i gang så går det jo fint når du er kommet så langt i sv.skapet.
Tullball Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Welcome to my world! Har hatt kynnere (minst 4 i timen; ofte så tett som hvert 4 min... Noen så lange som 10 (!!) min) siden uke 16 og er sykemeldt pga det. I det siste har de begynt å gjøre vondt (ikke hele tiden, men ofte). Legen sa at jeg ikke skulle bekymre meg, bare ta det mest mulig med ro. Føden ba meg ringe hvis jeg fikk vondt i ryggen, hadde regelmessige mensliknende smerter eller de ble kraftigere over tid. Et tips var å ta en dusj for å se om det ble bedre. Hvis det ble det så skulle jeg ikke bekymre meg; da var det mest sannsynlig ikke rier. Er 35+6 BTW
Mally Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2010 Takk for bra svar, vart litt beroliget Tenkte at om det fortsatt er sånn i morgen så ringer jeg jordmor for å vere helt sikker.. Har bare hatt vondt i magen, men de siste timene føler jeg det har gått over til menssmerter, men tror samtidig ikke det er noen fødsel på gang for er ikke smerter som kommer og går som rier skal gjøre..men de er der konstant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå