Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Må man mangle morsfølelsen for å ha det? Elsker min lille av hele mitt hjerte, er så utrolig glad for henne.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 HI igjen Kom visst bort i lagre knappen før innlegget var ferdig. Føler mel mye av det andre stemmer, men har morsfølelsen i behold. Kan det ikke være fødsels dep. da?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Fødselsdepresjon kan variere veldig fra person til person, så ikke noe fasitsvar. har vært borte i tilfeller der mor kun orker å ivareta babyen, men ikke orker å forholde seg til noe annet. Hvis du frykter at du har fødselsdepresjon, må du ta kontakt med legen din eller helsestasjonen så fort som mulig. De fleste blir helt bra igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Nei absolutt ikke. Altså du kan ha en fødselsdepresjon selv om du har følelser for barnet ditt. Jeg har hatt fødselsdepresjon selv, en ganske så kraftig en. Men jeg ville aldri støte bort barnet, klarte å gi henne mye kjærlighet og hun var min viktigste kilde til å bli fortest mulig frisk. Ta kantakt med helsestasjonen og fastlege. Jeg fikk snakket en del med en psykolog på helsestasjonen i starten, deretter fikk jeg henvinsing til en annen fra faslegen samtidig som jeg fikk nøye oppfølging av fastlege. Husk at dette går over og du er ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå