benelen Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 De siste dagene har jeg hatt mye kynnere. Det starter tidlig på dagen og varer hele dagen. Kynnerene varer lenge og det hjelper ikke å sette seg ned og slappe av.Nå er jeg så sliten i magen og helt pumpa... Er 36+4 i dag. Bør jeg kontakte føden?
sistekanutt Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 jeg hadde hyppige kraftige kynnere for noen uker siden. varte i nesten 3 dager. var konatant hard nederst i magen og ble veldig sliten. nevnte det for jordmora da jeg var der på kontroll samme uka, ho ville jeg skulle kontakte føden neste gang. var i sv.uke 26 da. har hatt endel kynnere siden også, men ikke så intense og langvarige. mulig det var et tegn på å ta det litt roligere... ? en tlf til føden kan jo være greit, så får du nok en sjekk eller prat om ikke annet.
Mjølkekua Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg sitter her og har masse kynnere nå. Er bare 37 uker og det er helt uaktuelt at dette skal utvikle seg. Satser på at det bare er maserier. Er flere i timen, kraftigere enn vanlig og de varer litt lengre enn de har gjort til nå. Krysser fingrene for at babisene våre blir i magen et par uker til sånn at vi får slappet godt av før det braker løs
benelen Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2010 Ja jeg er ikke klar ennå, så hun får bare holde seg på plass litt til. Det har roet seg nå. Har kun kynnere når jeg reiser meg og gjør noe. Så nå er planen å ta det rolig og slappe godt av. Dersom det skjer igjen kommer jeg nok til å ta en telefon for å høre om det er noe som bør undersøkes. Takk for tilbakemelding begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå