Gå til innhold

Når blir Anne-B trebarnsmor?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Har du begynt å tvile, Anne-B? Lo godt når jeg så nye nicket ditt! Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også lurt på ganske lenge?

Gjest amandine
Skrevet

Til noe helt annet, Patetica, har du lagt inn noe på epla? Jeg har ikke hatt tid foreløpig, men håper å komme igang snart..

Skrevet

Hakke lagt inn noe enda, men det er noe som snart er ferdig, til Blomstre.

Det som er kjipere enn kristendomstimer er at man må stå frem med fullt navn.

Skrevet

Hva lager du forresten?

Skrevet

Jiipii! Fikk det siste ordet ny farge?

Har du ikke fullt nok navn? Du kan låne et mellomnavn av meg hvis du trenger ;-)

Skrevet

amandine, jeg trodde du skulle dra igang tippekonkurranse nå! Med mildekrokusløk i premie :-)

Jeg tipper i natt eller 28 mai... Lykke til fra meg også Anne-B(og håper det blir før enn senere)!

Skrevet

Takk takk! :)) Jeg tviler ikke på at jeg blir det en vakker dag, det er ikke det. Jeg spekulerer bare på om det var 19. mai til neste år jordmora mente da jeg var på ultralyd.

Skrevet

Æsj, så det blir ikke i natt altså...

(Jeg tenkte meg foresten godt om før jeg svarte deg på skravle just nu, bare så det er sagt).

Skrevet

Det var et meget godt formulert svar og! Takk for innspill.

Gjest amandine
Skrevet

Litt diverse, kjøkkenhåndklær av gammel lindamask med vekselvis monogram og ymse små snutter på (maskinbroderi), jeg lager vesker til meg selv som jeg selger etterhvert, så tenkte kanskje å lage noen direkte til salg også, har utstyrt horder av små jenter og gutter med luer av ullfleece og så litt ditt og datt. Har ikke tenkt så langt i organiserte former, men epla er god plan for sånne som meg som synes det er vanskelig å ta betalt.. Navn og nummer ut i verden er jeg ikke så bekymret for? Men det er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...